درباره ما

پردیس مارکت  فروشگاه اینترنتی و حضوری است که شروع فعالیت ها آن به 1390 بر می گردد پس می توان این فروشگاه را با سابقه ترین فروشگاه تخصصی سیستم های حفاظتی و نظارتی در ایران دانست .

تیم قدرتمند فروش

اکثر فروشگاههای اینترنتی بزرگ تنها اجناس را با یک سری اطلاعات پایه ای در سایت خود قرار می‌دهند و به لحاظ فنی اطلاعات کافی از محصول خود ندارد. اما تیم فروش پردس مارکت برای هر بخش از متخصصان همان رشته استفاده کرده تا بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
نمایندگی اکثر برندها
مشکل جدیدی که گریبان گیر بسیاری از فروشگاه های اینترنتی شده این است که مشتری پس از خرید متوجه می شود محصول که خریده از طرف شرکت اصلی خدماتی دریافت نمی کند علت هم عدم تایید فروشنده از طرف تولید کننده و وارد کننده است. پردیس مارکت با داشتن نمایندگی اکثر برندهای قرار داده شده در سایت این مشکل را کاملاً برطرف کرده است .
تیم نصب و خدمات پس از فروش
جایی که تفاوت فروشگاه پردیس مارکت  با بقیه فروشگاه کاملاً مشخص می‌شود. این فروشگاه در تبریز تیم مستقیم برای نصب صحیح و اصولی دارد و در اکثر شهرستان‌ها با گارانتی و خدمات پس از فروش حمایت خود را از خرید مشتری انجام میدهد. اما اگر بعد از چند وقت مشکلی برای اجناس پیش آید  تیم فنی به کمک مشتری  آمده و مشکل را به سرعت برطرف می کند.
رضایت مشتری از اصول کاری ماست.
 
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *